مقدمه

امروزه تمامی شرکتهای پیشرو برآنند تا در معرفی و تبلیغ خدمات و محصولات خود با استفاده از ابزارهای نوین گامی از دیگران جلوتر باشند . برای انتقال اطلاعات تجاری ، تبليغاتی از ابزارهای مختلفی بهره برداری می شود . من جمله می توان به بروشورها، تيزرها، مقالات و يا آلبومهای تصاوير اشاره کرد.
با استفاده از سی دی مالتی مدیا می توان کليه ابزارهای ياد شده را با امکانات منحصر بفردIT در هم آميخت و پروسه انتقال اطلاعات را به بهترين وجه انجام داد . جذابیت در نحوه نمایش توانمندی ها و خدمات هر مجموعه برگ برنده ای برای موفقیت در جذب مخاطب است . طراحی سی دی مالتی مدیا , میتواند با ابزار های متفاوت همچون تصویر , فیلم , صوت , موزیک , انیمیشن , افکت های بصری و … این جذابیت را برای شما فراهم آورد.
سی دی مالتی مدیا یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی در دنیای مدرن می باشد . سی دی مالتی مدیا هیچ گونه محدودیت از نظر حجم (در مقایسه با وب سایت) ، انیمیشن های 2 بعدی و 3 بعدی ، نمایش فیلم ، گفتار ، موسیقی و … ندارد .

1. سی دی مالتی مدیا مستقل از کامپیوتر کاربر استفاده کننده از آن قابل اجرا و نمایش می باشد .
2. سی دی مالتی مدیا محدودیت سیستم عاملی ندارد و روی سیستم عامل های ویندوز ، لینوکس و مک قابل اجرا و نمایش می باشد .
3. سی دی مالتی مدیا محدود به رزولوشن خاصی نمی باشد و در هر وضوحی قابل نمایش می باشد .
4. سی دی مالتی مدیا به دلیل استفاده از رسانه های مختلفی چون صدا و تصاویر متحرکت جذابیت بالائی دارد .
5. سی دی مالتی مدیا بصورت خودکار اجرا می شوند .
6. سی دی مالتی مدیا بدون نیاز به نصب و مراحل اضافی قابل اجرا و نمایش می باشد.

برای دانلود رایگان قسمت های بیشتراز فایل به انتهای مطلب مراجعه کنید

فهرست مطالب

چکیده……………………………………………………………. 1
مقدمه …………………………………………………………….2

فصل 1

اکشن اسکریپت نوعی زبان برنامه نویسی است مانند همه زبان های برنامه نویسی مثل بیسیک یا c++ .یکی از تفاوت هایی که اکشن اسکریپت با دیگر زبان ها دارد در این است که محیطی که ما در آن از اکشن اسکرسپت استفاده می کنیم مخصوص انجام کارهای گرافیکی است و یا برای ایحاد یک وب سایت.اما محیط زبان های برنامه نویسی دیگر کاملا متفاوت است و برای اینگونه کارها ایچاد نشده بلکه برای ایجاد نرم افزارهای گوناگون ایجاد شده است.
محیط برنامه نویسی اکشن اسکریپت برنامه فلش است که از سوی شرکت ماکرومدیا است.به جرعت میتوان گفت این زبان برنامه نویسی یکی از قویترین زبان های برنامه نویسی برای کارها گرافیکی و ایجاد فیلم های پویا است.شاید تا کنون در سایت های مختلف دیده باشید که وقتی موس را حرکت میدهید پشت کرسر موس اشکالی ایجاد میشود و یاوقتی روی دگمه ای می روید رنگ ان دگمه تغییر می کند.همه این کارها با اکشن اسکریپت انچام پذیر است.action script بر اساس جاوا اسکریپت ساخته شده و دارای objects.و classes هاست. object ها انواع اطلاعات مانند صدا تصویر و متن و مقادیر عددی و… هستند كه خود زير گروه كلاس ها به شمار مي روندهر کدام از object خود دارای متد method و مشخصات properties مخصوص بخود هستند. پنل اکشن با دو صورت کارایی normal و export محیط برنامه نویسی را برای کاربران حرفه ای و کاربران معمولی که چیزی از زبانهای برنامه نویسی نمی دانند آماده کرده است.

در فلش اکشن ها به 8 قسمت طبقه بندی شده اند :

1)اکشن ها (actions) : یک گروه کلی که بسیاری از اکشن هایی که مرتب برای کنترل فیلم از آنها استفاده می کنید در این گروه هستند.

2) عملگرها : (operators) شامل عملگرها برای مقایسه و تغییر مقادیر و نشانه های ریاضی جمع و تفریق و … هستند.

3)توابع : (functions)تابع ها در این گروه قرار داده شده اند توابع زیر برنامه هایی هستند که اطلاعات را تجزیه تحلیل کرده و مقادیر را به برنامه اصلی بر می گردانند.

4) ثوابت (constants) : ثابتها مقادیر ثابت منطقی مثل true یا falseهستند.

5) مشخصات (properties) : ویژگیهای مختلف در این طبقه هستند مانند درجه محو بودن یا زاویه چرخش و غیره.

6) اشیا (objects) : شاملobjectهای مختلف مثل دکمه ها و متدها و رویدادهای مختلف اشیا هستند.

7) به دردنخورها (deprecate) :همونطور که از اسمش پیداست یه سری دستورات بدرد نخورهستند که کاری با هاشون نداریم.

8) : flash UI components گروه آخر یک گروه برنامه سفارشی از پیش نوشته شده است که کارهای خاص و پر کاربردی را انجام می دهند مثلا شما میخواهید یه منو بسازید و باید از اسکریپت های مختلف استفاده کنید اما قبلا بصورت آماده در این قسمت گذاشته شده است.
1-1)اکشن اسکریپت چیست؟ …………………………………3
2-1) اسکریپت ها چه کارهایی انجام میدهند ؟…………….. 4
3-1) اسکریپتها را کجا بنویسیم؟………………………………. 5
4-1) متغیر ها ……………………………………………………..6

برای دانلود رایگان قسمت های بیشتراز فایل به انتهای مطلب مراجعه کنید

فصل 2

یکی از مهم ترین ویژگی های پیش بینی شده دربرگرفته شده در Flash CS4 افزودن سینماتیک وارون (inverse kinematic) برای کمک کردن به پویانمایی است. سینماتیک وارون چیزی است که طراحان فلش مشتاقانه و به شکلی گسترده و از دیرهنگام در انتظار آن بوده اند.تاکنون این ویژگی گهگاه با استفاده از ActionScript پیشرفته در فلش دست یافتنی بود. ابزار IK (سینماتیک وارون) در بسیاری از برنامه های 3D و پویانمایی دیگر یک ستون اصلی در گسترش چندرسانه ای حرفه ای است. برای نمونه، سامانه های IK برای پویانمایی آناتومی های پیچیده مانند انسان ها، حیوانات، و ماشین ها استفاده می شوند. خوشبختانه، گسترش دهندگان فلش، پاسخ فریادهای بسیاری از پویانماکارها را داده اند و مجموعه ای از ابزارها را برای مدیریت آسان سینماتیک، افزوده اند. و سود این فناوری هم اکنون قابل استفاده و کنترل در محیط طراحی فلش است.
در این بخش ما کاوش خواهیم کرد که چگونه این کارکرد، به طراحان فلش سود می رساند. شما با ابزارهای Bone و Bind آشنا خواهید شد که دو ابزار نخستین برای ایجاد سامانه های IK هستند. سپس ما از این ابراز برای اعمالش بر روی سیستم های IK ،نمونه ها و اشکال استفاده خواهیم کرد.

2-2) سینماتیک چیست؟

سینماتیک محدوده ای از روش هاست که به حرکت اشیا وابسته اند، بدون در نظر گرفتن حجم خود شی یا نیروهای بیرونی کنشگر بر آن شی. ترسناک به چشم می آید، اما نگران نباشید، این گونه نیست. به زبان خودمانی، سینماتیک به سادگی چگونگی حرکت اشیا را توصیف می کند.

3-2) سینماتیک وارون
اگرچه انواع مختلفی از سینماتیک وجود دارد، همان گونه که طراحان فلش نگرانند، ما نیاز داریم که خود را فقط نگران سینماتیک وارون کنیم. همان گونه که پیش از این بیان شد، سینماتیک، اصولا بر روی حرکت اشیا تمرکز دارد. سینماتیک وارون، نوعی از سینماتیک است که حرکت سامانه های ویژه ای را توضیح می دهد. یک سامانه در اصل گرهی از بخش های به یکدیگر متصل است(مانند پیکره، بنابراین همانندی استخوان بندی). و سینماتیک مسئول مدیریت چگونگی حرکت این بخش ها در رابطه با یکدیگر است.
برای نمونه، یک بازو، با دست و شانه در دو سوی آن، یک سامانه است که سه تکه ی نخستین(دست، بازو، استخوان بازو) و سه اتصال نخستین(مچ، آرنج، شانه) را در بر می گیرد. حرکت یکی از سه بخش، بر مکان دیگر بخش ها تاثیر می گذارد. هم چنین اشاره کردن این موضوع مهم است که این سامانه بایستی یک پایه، و یا یک پایان پایسته، داشته باشد، مانند شانه ی پایدار شده بر روی نیم تنه بالا. و بایستی که یک پایان آزاد داشته باشند، مانند دست.

1-2) معرفی Flash IK .ا……………………………………………7
2-2) سینماتیک چیست؟…………………………………………… 7
4-2) دست یا پا: آزمودن با IKا…………………………………….. 8
1-4-2) با بازو آغاز کنیم…………………………………………….. 9
5-2) آناتومی استخوان……………………………………………. 10
1-5-2) اضافه کردن استخوان به بازو……………………………… 10
2-5-2) کنترل کردن حرکت استخوان هایی خاص………………. 12
3-5-2) اعمال محدودیت ها برروی bone های خاص…………… 14
6-2) مقایسه IK با tweening motion ا………………………….15
7-2)مقایسه author-time و runtime در انیمیشن IK ا……….17
نتیجه گیری………………………………………………………..19



  مقطع کارشناسی ارشد

بلافاصله بعد از پرداخت به ایمیلی که در مرحله بعد وارد میکنید ارسال میشود.


فایل pdf غیر قابل ویرایش

قیمت25000تومان

خرید فایل word

قیمت35000تومان